Pageviews

Thursday 7 March 2013

Nombor DUA

Hai...
Assalamualikum...

Nie gambar family aku...





NIE GMBR ZAMAN MUDA (X INGAT THUN BRPE)


NIE GMBR TAHUN 2012



Aku anak ke-2 dari tiga adik beradik....

Orang cakap anak ke-2 nie perangai dia pelik....
Tapi aku rase mmg aku nie pelik pun....hehehe...


Nie antara ciri-ciri anak nombor 2....

ANAK MANJA IBU
sebab ape2 pun mesti dia akan dutamakan oleh ibu...
sikit2 ibu...


*aku nie anak abah mcmne???

ANAK DEGIL
anak ke-2 dkatakan lebih degil, keras kepala n x mendegar kate...semua dia je yg betul...dlm ramai2 adik beradik dia ajer yg KETEGANG...kemahuan dia kuat...kalu buat sesuatu sungguh2...kalu xnak tu, xnak lah jwbnye...boleh di pujuk tpi selalunye x jln...

*yg nie mmg perangai aku...hehehe...

TAK PANDAI PUJUK
mmg anak ke-2 nie x pujuk makwe / pakwe dia...


*xde mase nak pujuk2 org...

BERCINTA
anak ke-2 nie kalu dia bercinta dia sngt setia n sanggup berkorban...


*xde pengalaman lg...no comment...

HITAM / PUTIH
ape yg dikatakan semua dipegang (kononnye)...kalu hitam 2 hitamlah...kalu putih 2 putihlah...degil...xleh bertoleransi...

*bukan selalu ...kadang2...

HATI
anak ke-2 nie juga nampak ajer keras...tpi hati dia lembut...1 lg peeldia...dia xleh dtegur...kalu dtegur dia mesti tarik muka...

*no comment...

BERDIKARI
very independent..mmg betul...tpi kalu terlbh independent pun payah...tpi mudah bergaul...campak lah katmne pun sekejap je dah dpt kwn...very take care of all stuff belonging family...(sbb terlalu ambil berat pun menyampah gak...semua adik2 kena control kena report kat dia)...

*50/50...

ARAHAN
anak ke-2 nie juga payah nak terima arahan...dia lbh suka buat hal sndiri...pendek kate x boleh krjedgn org...ramai anak ke-2 nie krje sndiri...

*mungkin...

PEMAAF & CARING
x dinafikan anak ke-2 nie pun pemaaf & caring...TAPI awas jgn bgi diaorg  marah...kalu diaorg marah faham2 jelah...

*mmg tepat sngt dgn aku...hehehe...

PAKAIAN
selalu nak up to date...x nak kalah semua nak kemas...tpi kadang2 lbh suka kelihantan ala2 sempoi gitu n x terlalu over...

*mengikut kesesuian tempat yg dituju...

No comments:

Post a Comment