Pageviews

Friday 15 March 2013

Kuih Koci

Assalamualaikum...
Hari nie hari jumaat...
Hari nie juga merupankan...

First Coaching...

Dah lah kali prtama dtg lewat pulak 2...
nak wak camne klas didahulukan coaching di utamakan...
knpe coaching di utamakan???
kalu x di utamakan sah2 lah aku x g terus...
aku kan ade penyakit 'M'...hehehe...

coaching kali ini diadakan di cafe kompleks perdana siswa universiti malaya...
bestlah gak...(=_=")
org dah start coaching 1 jam 30 minit aku baru sampai...
(perjumpaan nie selama 2jam)
mmg lah best...hehehe...

OK...
kite beralih kpd klas TITAS aku ptg tdi pulak...

ptg nie merupakan klas pertama setelah 4 minggu aq pelajar di universiti malaya utk sem2...
selama nie klas selalu je cancel...
pensyarah mengajar guna gear 6 terus...
aku dlm klas mcm biasalah...
FACEBOOK...TWITTER...
ape yg pensyarah ajar masuk telinga kanan keluar telinga kiri...hehehe...
tpi aku balik bilik aku tngok balik ape yg pensyarah ajar...
best students katakan...(^_^)





= Hari Jumaat Yang Indah =


No comments:

Post a Comment