Pageviews

Thursday 26 September 2013

Universiti Malaya

Assalamualaikum...

Hari nie...
Jumaat 27/09/13...
merupakan last day aku kat Universiti Malaya(UM)...
banyak kenangan aku kat sini...
n ramai giler mmbr aku kat sini...
kepada semua mmbr aku kat UM yang banyak membantu aku sepanjang aku kat sini aku nak ucapkan ribuan terima kasih...
kepada yang banyak nasihat aku untuk jangan berhenti aku nak ucapkan terima kasih yang teramat...
nasihat yang korang bagi memang berguna tapi aku nie jenis suka ikut kepala sendiri sorry...
tapi nasihat korang aku ingat sampai bila-bila insyaALLAH...
aku tak kan lupa kan korang semua...
aku sayang korang sangat-sangat...
UM nie memang U terbaik tapi aku je yang tak berapa nak baik...




*doa kan kebahagianan aku

4 comments:

  1. Replies
    1. sy dah xleh nak teruskan dah tc...lg pun result utk 2 2 sem sy hancur...

      Delete
  2. so...what's your plan? I do hope that u'll find something that is really suitable for u. Don't lose hope ok....:)

    ReplyDelete