Pageviews

Sunday 15 September 2013

TERIMA KASIH

Assalamualikum...

terima kasih yang teramat sangat kat my mom n my dad...
dia orang amat memahami aku...
biar pun pada mulanya aku taknak bagi tahu dia orang...
tapi sebagai seorang anak aku rasa serba salah...
kalu tak bagi tahu aku terpaksa menipu...
kalu bagi tahu aku rasa aku anak yang tak berguna...

cukup lah selama ini aku pendam...
aku tak nak dia orang kecewa kalu tahu dari orang lain...
so...
aku nekat untuk bagi tahu...
alhamdullilah dia orang dapat terima keputusan aku ni...

(mintak maaf sangat-sangat kalu kakpi tak dapat bagi apa yang mama n abah harap kan dari kakpi...
mungkin kakpi tak dalam pelajaran...
kakpi akan buktikan kakpi boleh berjaya dalam bidang lain...
kakpi sayang mama n abah...
biarlah orang nak cakap apa pasal kakpi...
kakpi redha...
mulut orng kita tak boleh nak tutup...
tapi yakinlah ALLAH selalu ada untuk kita...)



*sayang mama n abah
(^_^)

1 comment:

  1. yang lepas biarkan berlalu.
    sekarang fokus untuk yang akan datang. inshaAllah,
    Allah sentiasa bersama kita.
    Hwaiting Kimah! ^^

    ReplyDelete