Pageviews

Sunday 23 June 2013

Cobaan dan Dugaan

Assalamualikum...

mase exam week yg lalu laptop saya telah rosak...
sedih sngt...
dah lah time 2 ade lg 2 paper and semua nota saya dlm laptop...
saya nie jenis yg mlz nak buat softcopy utk nota...
dah lah sy sorg je dak MANAGEMENT in IT kat kolej 11...
time 2 x thu nak buat ape...
stress giler lah...

saya brnasib baik kerana mmpunyai roomate yg baik ati...
dia bg saya pinjam laptop dia utk saya study...
saya nie jenis takut ckit nak pinjam barang org...
sbb saya bkn nye jenis yg thu jaga barang...
barang sendiri pun boleh rosak and hilang...

teringat mase matrik dulu...
ari last exam...
laptop saya hilang...
mahunye x nangis...
bg thu kat abah...
abah ape lg, bg syarahan 4 ari 4 mlm...
dah lah laptop 2 beli guna duit abah...
rase bersalah sngt...

laptop yg ke-2 nie saya beli guna duit sendiri...
kalu rosak ke hilang ke x lah rase bersalah sngt...

mungkin ALLAH nak uji saya...
saya terima ujian 2 dgn redha...
setiap yg berlaku mesti ade hikmahnye...



*hanya mmpu tersenyum (^_^)

No comments:

Post a Comment